Een voice over IP centrale of CLOUD telefonie?

Jarenlang hadden organisaties op bedrijfsniveau vaak maar één schaalbare keuze voor telefoonsystemen.  Private Branch Exchange - kortweg PBX - vereiste kostbare apparatuur en expertise om inter-office en externe communicatie aan te kunnen. 

Nu internet echter sneller en betrouwbaarder is geworden, bieden gehoste PBX-telefoonsystemen voor vele bedrijven nu een economisch verantwoord alternatief voor deze traditionele systemen. Het is echter belangrijk om de verschillen tussen de twee te begrijpen.


Wat is nu het beste voor uw bedrijf ?

Wanneer het tijd is om te beslissen of u een hosted of een interne iP-PABX wilt gebruiken zijn er vele factoren waarmee u rekening moet houden, van de grootte van uw team, het aantal netwerklocaties tot uw comfort niveau gecombineerd met technische zaken en hoe afhankelijk u wenst te zijn van service providers.


Sommige van deze parameters zijn afhankelijk van uw core business, terwijl andere neerkomen op persoonlijke voorkeur. Onze adviseurs kunnen u helpen bij het bepalen welke van deze voor- en nadelen opwegen tegen de anderen. Hoe je het ook bekijkt, het is een moeilijke keuze om te maken en één die het best kan worden aangepakt met de hulp van experts.




Get in touch

Maak nu een afspraak met ons!

Voor meer informatie over hoe we u kunnen helpen, belt u naar 078 480 894, kan u ons een e-mail sturen, of het antwoordformulier hier links invullen. Wij sturen dan één van onze makelaars langs voor een vrijblijvende analyse van uw mobiele telefonie kosten. 



Je zult nooit nog een contractvernieuwing missen...!
Ons team neemt 6-8 maanden voordat uw contract verloopt contact met u op om u te laten weten dat we er klaar voor zijn om opnieuw naar de markt te kijken.

 

Gemakkelijk switchen
We weten hoe belangrijk het is voor uw bedrijf om verbonden te blijven. Geniet van een snelle en naadloze overschakeling door Netcom Solutions en betaal nooit te veel.

Personal Account Manager

Persoonlijke account manager
Waarom met een callcenter in het buitenland bellen, wanneer u een toegewijde en vriendelijke accountmanager heeft die ervoor zorgt dat we uw verwachtingen overtreffen.

Snelle reactie met een oplossing
Bijna alle e-mails worden binnen een uur beantwoord, oproepen worden 
onmiddellijk beantwoord en als je een bericht achterlaat, bellen we je de volgende dag terug.

Grote besparingen. gegarandeerd!
We garanderen dat we u geld laten besparen. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Volledig onafhankelijk
In tegenstelling tot de meeste aanbieders zijn we niet gebonden aan één aanbod en hebben we toegang tot de hele markt.